امواج الیوت قسمت نهم

امواج الیوت قسمت نهم

الگوهای ساید

نوع ۱

  • به صورت مایل در جهت روند حرکت می کند.
  • ترکیبی از دو الگوی اصلاحی و یک موج اصلاحی واسطه میباشند.

نوع ۲

  •  به صورت مایل در جهت روند حرکت می کند.
  • ترکیبی از سه الگوی اصلاحی و دو موج اصلاحی واسطه میباشند.

خلاصه الگوهای ترکیبی اصلاحی

ایکس موج ها ( X – Waves) در ساختار الگوهای غیراستادارد

تمام ساختارهای اصلاحی غیر استاندارد شامل یک ایکس موج میباشند. ایکس موج ها همواره یک الگوی اصلاحی میباشند که دو الگوی اصلاحی استاندارد را از یکدیگر جدا میکنند. بنابراین تشخیص ایکس موج ها در شناسایی رفتار الگوهای غیر استاندارد حیاتی میباشد. در وضعیت میباشند که که میبایستی برای شناسایی ایکس موج ها رصد شوند:

  • قوی ترین اخطار برای وجود ایکس موج زمانی است که دو الگوی اصلاحی فشرده (از درجه بسا موج یا بالاتر) توسط یک یک موج اصلاحی (از درجه تکموج یا بالاتر، استاندارد یا غیراستاندارد) جدا شده باشند که فاز اول اصلاح توسط موج واسط کمتر از ۱۱٫۸ درصد بازگشت شده باشد. معمولا موج واسط از درجه پیچیدگی کمتری نسبت به دو فاز اصلاحی برخوردار میباشد. (ایکس موج های کوتاه). دقت شود که رفتار این ایکس موج ها بسیار شبیه موج پیشرو میباشد. در جدول زیر موقعیت هایی که احتمال وقوع چنین وضعیتی وجود دارد لیست شده است. در جدول ct به مفهوم مثلث انقباضی میباشد.

  •  اگر سه الگوی اصلاحی فشرده از درجه پشت سر هم رخ دهد به گونه ای که دومین فاز آن، فاز اول را به میزان ۱۹۱٫۸ درصد بازگشت نموده باشد بهاحتمال بسیار زیاد دومین فاز اصلاحی یک ایکس موج خواهد بود. در این وضعیت معمولا هر سه فاز از درجه پیچیدگی یکسانی برخوردار میباشد. (ایکس موج بلند). در این حالت ایکس از نظر زمانی بلندتر از فاز اصلاحی پیشین خود خواهد بود. درجدول زیر حالاتی که در آن ایکس موج بلند ممکن است رخ دهد ملاحظه میکنید.

0 پاسخ به "امواج الیوت قسمت نهم"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

بنیاد علمی آموزشی تدبیر با بیش از 2دهه فعالیت آموزشی، آموزش‎های نوین کاربردی و مهارتی را در زمینه‌های مدیریتی، مالی، سرمایه‌گذاری، بازار کار و… برگزار می‌نماید. در راستای اعتلای دانش و توانمندسازی آحاد جامعه، سعی کرده‌ایم بالاترین کیفیت خدمات آموزشی را بر بسترهای نوین فناوری اطلاعات ارائه نماییم تا گامی در جهت عدالت آموزشی و بهره‌مندی همگان از دانش روز، برداریم.

تماس با ما

هدف ما،

آموزش صحیح برای موفقیت شماست …

تهران، میدان رسالت، پلاک 847
02177803099 – 02177805359

واتساپ 09902099881
info[@]karinic.ir


© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای کارینیک محفوظ بوده و این برند تحت مالکیت بنیاد تدبیر می‌باشد.کلیه دوره‌ها تحت مالکیت معنوی نشر دیجیتال پردیس، در وزارت ارشاد ثبت شده است.