شرایط و قوانین

توافق‌نامه و قوانین

تمامی کاربران ملزم به تبعیت از قوانین جمهوری اسلامی ایران درج شده در وبسایت ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی ایرانی ، قوانین تجارت الکترونیک و قوانین محتوای مجرمانه پلیس فتا می‌باشند.

هر گونه تخطی از مفاد ذکر شده در قوانین و همچنین قوانین جرائم رایانه‌ای منجر به غیر فعال شدن اکانت کاربر خواهد گردید.

ماده1- توصيه‌های مهم به دانش‌پذیران گرامی

  1. دانش‌پذیران بايد اطلاعیه‌ها و راهنمای ثبت‌نام را بطور كامل مطالعه كرده باشند.
  2. دانش‌پذیران باید حتما اطلاعات اعلام شده و سرفصل‌های دوره آموزشی را بطور کامل مطالعه کرده باشند.
  3. دانش‌پذیران لازم است در درج كد ملی، نام و نام‌خانوادگی ، و تمامی اطلاعات لازم ديگر دقت و توجه كافی به عمل آورند، بديهی است درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با دانش‌پذیران به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.
  4. در پايان ثبت‌نام اينترنتی تأييد صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص دانش‌پذیر می‌باشد، لذا دقت و توجه كافی در اين خصوص به عمل آيد.
  5. برای جلوگيری از مشكلات بعدی حتماً اطلاعات درج شده در فرم ثبت‌نامی را به دقت بررسی نمايند.
  6. دانش‌پذیران پس از تكميل تقاضانامه و دريافت كد پيگيری يك نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و پس از مطالعه مندرجات آن، آنرا نزد خود نگهداری نمايند.
  7. دانش‌پذیران لازم است اطلاعات پرداختی و كد پيگيری خود را تا دریافت و پایان دوره نزد خود نگهداری نمايند.
  8. توصيه می‌شود دانش‌پذیر، فرايند ثبت‌نام را شخصاً انجام دهد و اطلاعات پرداختی و كد پيگيری دريافتی از سايت را، نزد سايرين افشا نكند.
  9. پس از شروع، ارسال یا دانلود و استفاده از لایسنس دوره‌ها، تحت هیچ شرایطی وجه ثبت‌نامی عودت داده نمی‌شود.
  10. دانش‌پذیران با پرداخت وجه ثبت‌نام ، با تمامی قوانین و مقررات سایت موافقت می‌نمایند و موظف به رعایت آن هستند.

ماده 2- تعهدات کاربران

  1. کاربر یا دانش‌پذیر متعهد می‌شود که تمامی تیکت‌های پشتیبانی را به زبان فارسی تایپ و ارسال کند.
  2. کاربر یا دانش‌پذیر متعهد می‌شود تا از ارسال تیکت‌های مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند.
  3. کاربر یا دانش‌پذیر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید.
  4. کاربر یا دانش‌پذیر موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای شرکت وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد.
  5. کاربر یا دانش‌پذیر متعهد می شود که در تمامی تیکت های پشتیبانی موضوع تیکت را به درستی یادداشت نماید و از ارسال عناوین همچون “سوال” ، “مشکل” ، “درخواست” ، “خواهش” ، “انجام کارها” ، “پیگیری” ، “نارضایتی” ، “تشکر” و …. اکیدا خودداری نماید. در صورت تکرار موارد از سوی کاربر، سرویس وی بدون اطلاع قبلی، به طور کامل قطع می‌گردد و هیچ پاسخی از سوی کاربر مسموع نخواهد بود.
  6. کاربر یا دانش‌پذیر اهمیت تیکت را بایستی با توجه به اهمیت واقعی تیکت انتخاب کند و نبایستی بدون دلیل اهمیت “ضروری” را انتخاب کند. وضعیت ضروری تنها برای مواردی اعم از عدم کارکرد نرم افزار یا ایراد فنی و… می‌باشد.
  7. کاربر یا دانش‌پذیر موظف است طبق قوانین از طریق حساب کاربری خود، کلیه موارد را پیگیری نماید و در صورت مشاهده حساب های متعدد، ضمن بسته شدن کلیه حساب های کاربر، کلیه خدمات ارائه شده به ایشان کان لم یکن می‌گردد.
  8. طبق ماده 609 قانون مجازات اسلامی، هر کس به کارمندان دولت، موسسات و شرکت‌ها در حین انجام وظیفه توهین نماید، از 3 الی 6 ماه حبس یا 74 ضربه شلاق و 500 هزار تومان جریمه نقدی محکوم می‌گردد.‌
  9. در صورتیکه کاربر یا دانش‌پذیر اقدام به توهین ، فحاشی و ناسزا به هر شکل و هر نحو بنماید لایسنس و خدمات او به طور یک طرفه فسخ و مبلغ پرداختی وی به هیچ وجه به او عودت نخواهد شد. طبق قانون، در این موارد مجموعه حق شکایت و پیگرد قانونی از طریق مراجع ذیصلاح را برای خود محفوظ می داند.

ماده3- قوانین عمومی

  1. تمامی نرم‌افزارها و دوره‌های داخل سایت، در صورت نبود آفر یا تخفیف، به قیمت درج شده در صفحه مربوطه فروخته می‌شود.
  2. پرداخت از طریق درگاه آنلاین بانک ملت بصورت آنلاین بوده و فقط از آدرس سایت اصلی امکان‌پذیر است. تمامی مبالغ واریز شده از طریق صفحات دیگر، غیر قابل‌قبول بوده و مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال وجه پرداختی ندارد.
  3. تمامی نرم افزار ها به مدت 7روز پشتیبانی رایگان دارند. هرگونه مشکل احتمالی به وجود آمده برای نرم افزارها، از طریق ایمیل، و سیستم پاسخگویی آنلاین و در نهایت نرم افزار های کنترل از راه دور ( نظیر تیم ویوور) حل خواهد شد. اگر خریدار حاضر به استفاده از راه های ذکر شده برای حل مشکل نرم افزار نباشد، مجموعه هیچ مسولیتی در قبال مشکلات ندارد.
  4. در صورت بروز مشکلات فنی پیش آمده برای سایت، مشکل حداکثر تا 7 روز کاری رفع می‌شود.
  5. بعد از خرید ، نرم افزارهای دانلودی، بلافاصله از طریق اکانت کاربری در اختیار خریدار قرار داده می‌شود. حتما لازم است ایمیل را هنگام خرید در فرم وارد کنید. دوره‌ها و نرم‌افزارهای پستی نیز براساس آدرس دقیق پستی و کد 10رقمی پستی برای خریداران ارسال می‌گردد. در صورت ارسال اطلاعات اشتباه، تمامی مسئولیت مشکلات و عواقب ناشی از آن، متوجه خریدار خواهد بود.
  6. دوره‌های آنلاین و غیرحضوری نیز فقط از طریق سایت و بصورت پخش تنها از طریق پنل کاربری در دسترس کاربران خواهد بود.
  7. هر نسخه از نرم‌افزار یا دوره روی یک سیستم نصب می‌شود. خرید نسخه‌های بیشتر توسط هر کاربر، شامل 10 درصد تخفیف می‌شود.
  8. مسئولیت رفع هرگونه مشکل در فرآیند فعال‌سازی یا نصب نرم‌افزارها و دوره‌ها که علت آن سیستم کاربر ( لپ تاپ یا سرور یا کامپیوتر ) باشد ، متوجه خریدار می‌باشد. در نتیجه خریدار نرم‌افزار یا دوره برای ادامه استفاده از نرم‌افزار یا دوره ملزم به نصب آن بر روی سیستم یا کامپیوتر استاندارد می‌باشد.
  9. در صورت بروز هرگونه مشکلی از طرف مجموعه که منجر به قابل استفاده نبودن نرم‌افزار یا دوره شود، هزینه نرم‌افزار یا دوره خریداری شده عودت داده خواهد شد. این پروسه 7 روز کاری پس از اعلام تیم فنی مجموعه، به طول خواهد انجامید.
  10. نسخه‌های بعدی نرم افزارها، در صورت آپدیت به صورت رایگان در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. در صورت تغییرات کلی، جهت دریافت آپدیت‌های جدید هزینه دریافت خواهد شد.
  11. آپدیت‌های دوره‌های آموزشی به صورت بسته‌های جداگانه با سرفصل‌های جدید ارائه می‌گردد و خریدار موظف به پرداخت هزینه هر دوره به صورت جداگانه می‌باشد.
  12. کاربر یا دانش‌پذیر موظف به مطالعه کامل دوره و سرفصل‌ها بوده و با ثبت‌نام و خرید اعلام و اقرار نموده است در صحت و سلامت عقل کامل و بدون اجبار نسبت به ثبت‌نام یا خرید اقدام نموده است و کلیه خیارات ضمن عقد خرید را از خود سلب و حق هرگونه ادعا یا طرح دعوی در مراجع قانونی را از خود سلب و اسقاط نموده است.
  13. در صورت هرگونه شکایت، مورد ادعا از طریق داوری مشخص شده توسط مجموعه حل و فصل خواهد شد.
  14. در صورت طرح شکایت در مراجع قانونی کاربر موظف به حضور در نزدیکترین مجتمع قضایی به آدرس مجموعه در شهر تهران خواهد بود.
  15. کلیه حقوق مادی و معنوی دوره‌ها ، نرم‌افزارها و فایل‌های آموزشی انحصاراً در اختیار مجموعه بنیاد تدبیر است. هرگونه کپی‌برداری کلی یا جزئی، استفاده از متن، تصاویر، فیلم‌ به هر شکل و تحت هر عنوان تخلف محسوب شده متخلف متعهد به جبران خسارات مادی و معنوی وارده حداقل به میزان 500/000/000تومان به مجموعه بنیاد تدبیر است.
  16. در صورت سوءاستفاده از دوره‌ها توسط کاربر، کاربر متخلف متعهد می‌شود به ازای هر دوره مبلغ 500/000/000تومان بعنوان خسارت مادی و معنوی به مجموعه پرداخت نماید.
  17. بندهای فوق هر زمان توسط سایت قابل تغییر می‌باشند. خریداران موظفند به صورت دوره‌ای این توافق‌نامه را مطالعه نمایند.

ماده4- خرید هر یک از نرم افزارها یا دوره‌ها، به منزله تایید و قبول تمامی این توافق‌نامه و کلیه قوانین و مقررات سایت می‌باشد.

ماده5- قوانین عمومی خرید

  1. مطالعه تمام بخش های وبسایت اعم از سوالات متداول و قوانین سایت و راهنمای کاربران الزامی می باشد. به کلیه کاربران قبل از خرید اکیدا توصیه می گردد قبل از خرید بسته ها و دوره ها، توضیحات را به طور کامل مطالعه فرمایند و با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند . بدیهی است اگر در صفحه اول تیک مربوط به قبول قوانین و مقررات سایت زده شود و پرداخت انجام شود به منزله این مورد تلقی می شود که کاربر کلیه بخش های مذکور و لازم را مطالعه و شرایط و تعهدات این وبسایت را پذیرفته اند.
  2. سایت موسسه تدبیر حداقل توسط، یکی از اطلاعات تماس مندرج در صفحه تماس با ما، اقدام به پشتیبانی ، و پاسخگویی سوالات و مشکلات کاربران می نماید.
  3. محتوای آموزشی وبسایت به طور مداوم تحت بررسی و بروز رسانی قرار میگیرد لذا ممکن است تغییراتی نظیر افزایش یا کاهش محتویات و همچنین نیز قیمت پکیج را به همراه داشته باشد
  4. با وجود این که وبسایت موسسه تدبیر وظیفه اصلی خود را آموزش و ارائه اطلاعات صحیح و بررسی دقیق سیستم های معرفی شده در سطح اینترنت می داند و تمام تلاش خود را در راستای تایید صحت و اطمینان سیستم های معرفی شده انجام می دهد، اما هیچ گونه تعهدی مبنی بر تضمین تداوم و اجرای تعهدات سایت ها و سیستم های معرفی شده ندارد.
  5. در هر فراخوان باتوجه به بازه تاریخی هر ماه ممکن است سیستم های ارائه شده در بسته ها شامل تغییراتی باشد لذا علت اعلان هر فراخوان صرفا بروز رسانی بسته ها می باشد.
  6. با توجه به مواد آﻳﻴﻦ نامه اجرایی ۳۸ و ۴۲ قانون تجارت الکترونیک به علت شرایط خاص خدمات (کالا و خدمات سایت موسسه تدبیر)، مصرف کننده فاقد حق درخواست استرداد وجه پرداختی خرید بسته ها یا ثبت نام است.
  7. وبسایت کارینیک تدبیر ، در ارتباط با معرفی بسته های اشتغال زایی و درآمدزایی ، یا دوره‌های بازار کار ، خود به طور مستقیم هیچ گونه استخدامی را انجام نمی دهد و هیچ نوع حقوق یا دستمزدی را به کارجویان یا خریداران پرداخت نمی کند، بلکه فقط به معرفی و آموزش سیستم های تست و بررسی شده حقیقی کسب درآمد از اینترنت و سرمایه گذاری می پردازد. بدیهی است کلیه دریافت دستمزد ها توسط زیر سیستم های ارائه شده در داخل بسته های اشتغال زایی صورت می گیرد.
  8. این نکته را یادآور می شویم که سایت کارینیک تدبیر یک سایت کاریابی نبوده و هیچ شباهت یا وابستگی به سیستم های کاریابی ندارد بلکه به آموزش و معرفی روش های سرمایه گذاری و کسب درآمد از اینترنت می پردازد.
  9. پیگیری خریدهای ناموفق و دانلود های ناموفق (احتمالی) فقط و فقط منوط به ارائه شماره پیگیری از سوی کاربر خریدار است و بدیهی است که در صورت عدم ارائه شماره پیگیری خرید سایت موسسه تدبیر هیچگونه تعهدی مبنی بر پیگیری خرید و ارائه خدمات به کابر ندارد.
  10. هر کاربر در هنگام طی مراحل ثبت نام موظف است ایمیل واقعی و اطلاعات صحیح خود را وارد نماید. بدیهی است کاربران موظف هستند ایمیل خود را در هنگام ثبت نام در کمال صحت و دقت ثبت کنند در غیر این صورت در صورت عدم دریافت کد رهگیری وبسایت موسسه تدبیر هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
  11. توصیه می شود کاربران در هنگام پرداخت اینترنتی ایمیل خود را نیز وارد نمایند تا یک نسخه از رسید پرداخت را نیز توسط ایمیل دریافت نمایند تا در صورت نیاز به ارائه کد پیگیری و عدم یادداشت کد پیگیری هنگام خرید، بتوانند با مراجعه به ایمیل خویش آن کد پیگیری خرید و کد ارجاع و تراکنش بانک را ملاحظه نمایند.
  12. در صورت ارائه شماره پیگیری خرید و در نهایت خرید ناموفق ، به این معنی است که مبلغ شما به حساب موسسه تدبیر واریز نگشته است. لذا منتظر بمانید تا ظرف مدت حداکثر ۷۲ ساعت مبلغ توسط بانک مربوطه به حساب شما عودت داده شود و در صورت عدم بازگشت وجه طی ۷۲ ساعت مراتب را به بانک مربوطه گزارش دهید.
  13. موسسه تدبیر موظف است در صورت عدم دانلود موفق کاربر و ارائه کد پیگیری خرید موفق از سوی کاربر لینک دانلود را توسط ایمیل حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت ارائه دهد.
  14. با توجه به اینکه محتوا و مندرجات بسته ها به صورت انحصاری توسط موسسه تدبیر گردآوری و تهیه می گردد هر گونه کپی برداری از مطالب به هر نحوی غیر مجاز بوده و پیگرد قانونی دارد.
  15. کاربران موظف هستند در هنگام پرداخت اینترنتی کلیه نکات امنیتی در هنگام پرداخت را انجام دهد و در حفظ و نگه داری اطلاعات شخصی حساب بانکی خود دقت کافی را داشته باشند.
  16. سایت کارینیک تدبیر، خود به تنهایی، هیچگونه تعهدی مبنی بر استخدام مستقیم کارجویان و خریداران بسته های آموزشی ندارد و تنها به ارائه معرفی و آموزش سیستم های کسب در آمد حقیقی و تست شده از اینترنت می پردازد.

درباره ما

بنیاد علمی آموزشی تدبیر با بیش از 2دهه فعالیت آموزشی، آموزش‎های نوین کاربردی و مهارتی را در زمینه‌های مدیریتی، مالی، سرمایه‌گذاری، بازار کار و… برگزار می‌نماید. در راستای اعتلای دانش و توانمندسازی آحاد جامعه، سعی کرده‌ایم بالاترین کیفیت خدمات آموزشی را بر بسترهای نوین فناوری اطلاعات ارائه نماییم تا گامی در جهت عدالت آموزشی و بهره‌مندی همگان از دانش روز، برداریم.

تماس با ما

هدف ما،

آموزش صحیح برای موفقیت شماست …

تهران، میدان رسالت، پلاک 847
02177803099 – 02177805359

واتساپ 09902099881
info[@]karinic.ir


© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای کارینیک محفوظ بوده و این برند تحت مالکیت بنیاد تدبیر می‌باشد.کلیه دوره‌ها تحت مالکیت معنوی نشر دیجیتال پردیس، در وزارت ارشاد ثبت شده است.