کندل استیک ژاپنی قسمت یازدهم

کندل استیک ژاپنی قسمت یازدهم

بعد از اینکه او بر بازارهای اساکا تسلط پیدا کرد برای مبادله منطقه ای در EDO به آنجا رفت ( EDO هم اکنون توکیو نامیده می شود ) او از این استراتژی جدید خود برای به وجود آوردن یک امکان پیروزی استفاده کرده گفته شده که او ۱۰۰ معامله برد متوالی داشته .م … رکورد صفر تا صد اینجا نیز بعنوان یک شاخص موفقیت مطرح است . شهرت او در edo زبانزد همه مردم بود .

وقتی در ساگاتا (شهر هما )هوا آفتابی است . در Dojima هوا ابری است (مبادله برنج Dojima در اساكا) در Karamas بارانی است (مبادله گوراما در EDO) به دیگر بیان وقتی یک دسته برنج خوب در ساكاتا وجوددارد یعنی رونق برنج در ساگاتا می باشد قیمتهای برنج افت می کند در زمان مبادله برنج Dojima و از بین می رود در EDO این تغيرات انعکاس نفوذ هما در بازارهای برنج است … م ….. این مثالهای کوتاه و سریع بیان کننده انعکاس حرکتهای خرید و فروش هما در بازارهای مختلف است و همچنین یک نظر به روش تجزیه و تحلیل هما که بنده ترجیح دادم به همان شکلی که نوشته شده بود قراردهم … در سالهای آخر هما به یک مشاور مالی برای دولت تبدیل شده و به او لقب افتخاری سامورایی داده شد و مرد سال ۱۸۰۳ نامگرفت.

گفته شده که اصول تجاری او در سالهای ۱۷۰۰ بنیان گذاری شده است که در آن زمان برای بازارهای برنج استفاده می شد و با پیشرفت به کندل استیک که در حال حاضر در ژاپن استفاده می شود تبدیل شده است .

نام کوچک او گاهی به عنوان Sokya و نام فامیلی او گاهی Honma ترجمه می شوند . این به شما نشان می دهد که ترجمه از ژاپنی به انگلیسی چقدر مشکل می باشد . همان علائم ژاپنی برای نام کوچک او (Homma) بستگی دارند به مترجم که میخواهد Sokyu یا Mumhisa باشد . نام فامیلی او نیز می تواند Hona با Homa باشد که این نیز بستگی به مترجم دارد . من نام Homma را که ترجمه انگلیسی می باشد از شرکت تجزیه و تحلیل تکنیکی Nippon گرفتم .پیشرفت تجاری ژاپن ۱۶۰۰-۱۹۷۳ – کامبریج – ma- چاپ دانشگاه ها وارد ۳۱.p.۱۹۷۵

千里の道も一歩から

“Even a Thousand Mile Journey Begins with the First Step”

حتی یک سفر هزار مایلی با اولین قدم آغاز می شود .

櫓櫂がなくて舟で渡れぬ “

“Without OarsYou Cannot Cross in a Boat”

بدون پارو شما نمی توانید با یک قایق حرکت کنید .

یک مقایسه ظاهری بین اختلافات یک بار چارت و یک کندل استیک آسان است و شرح آن راحت می باشد شکل ۱-۴ یک بار چارت غربی متداول را نشان می دهد و ۲-۳ یک چارت کندل استیک که به نظر می رسد قیمتها به بالای صفحه صعود میکنند .

رسم خطوط کندل استیکها

از این دوره چارتهای کندل استیک برای بیشتر متخصصان غربی به شکل جدیدی استفاده شدند برای آموزش و یادگیری چگونگی رسم خطوط کندل استیک ما از متداولترین چارت غربی، بارچارت به عنوان یک ابزار آموزشی استفاده خواهیم کرد . برای کشیدن خطوط بارچارت روزانه ما احتیاج داریم به نقاط باز بالا و پائین و بسته . خط عمودی در یک بار چارت نقاط بالا و پائین بخش (قیمت زمانی) را مشخص می کند و خط افقی سمت راست خط عمودی ، زمان بسته شده را و خط افقی سمت چپ خط عمودی ، قیمت باز شدن را مشخص میکند . آرایه ۳-۳ نشان می دهد که چطور همان اطلاعات استفاده می شوند برای یک بار چارت و چارت کندل استیک . اگر چه خطوط بارچارت روزانه و خطوط چارت کندل استیک از یکسری اطلاعات استفاده می کنند ولی دیدن دومی به مراتب آسانتر است. آنها به صورت مختلف کشیده می شوند . قسمت پهن خط کندل استیک بدنه اصلی نامیده میشود .

0 پاسخ به "کندل استیک ژاپنی قسمت یازدهم"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

بنیاد علمی آموزشی تدبیر با بیش از 2دهه فعالیت آموزشی، آموزش‎های نوین کاربردی و مهارتی را در زمینه‌های مدیریتی، مالی، سرمایه‌گذاری، بازار کار و… برگزار می‌نماید. در راستای اعتلای دانش و توانمندسازی آحاد جامعه، سعی کرده‌ایم بالاترین کیفیت خدمات آموزشی را بر بسترهای نوین فناوری اطلاعات ارائه نماییم تا گامی در جهت عدالت آموزشی و بهره‌مندی همگان از دانش روز، برداریم.

تماس با ما

هدف ما،

آموزش صحیح برای موفقیت شماست …

تهران، میدان رسالت، پلاک 847
02177803099 – 02177805359

واتساپ 09902099881
info[@]karinic.ir


© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای کارینیک محفوظ بوده و این برند تحت مالکیت بنیاد تدبیر می‌باشد.کلیه دوره‌ها تحت مالکیت معنوی نشر دیجیتال پردیس، در وزارت ارشاد ثبت شده است.