کندل استیک ژاپنی قسمت سوم

کندل استیک ژاپنی قسمت سوم

2)تکنیکهای ترسیم کندل استیک در بیشتر مناطق آمریکا استفاده نشده اند هنوز این روش تکنیکی که در شرق دور به صورت یک رسم وجود دارد و در طول قرنهای آزمون و خطا آماده شد . در آمریکا شناخته نشده است.

۳) در دوره های زمانی الگوهای خاصی شرح داده می شود . آیا عبارت (Hanging manlive) علایق و کنجکاوی شما را تحریک نمی کند . این تنها یک مثال است که چطور واژگان و اصلاحات تکنیکی ژاپنی ها می تواند به شما یک ذهنیت بدهد . يكبار که شما آن اصطلاح را بخوانید دیگر نمی توانید بدون آن ذهنیت کاری را انجام دهید .

۴) ژاپنی ها شاید همه متدهای غربی را بدانند از آنالیز تکنیکی که ما هنوز در مورد آنها چیزی نمی دانیم . حالا نوبت استفاده ما از دانش آنهاست .ژاپنی ها یک ترکیب از تکنیکها چارت کندل استیک را استفاده می کنند همراه با تکنیک غربی چرا ما آن کار را انجام ندهیم.

۵) دليل اولیه توجه جهانی که به چارتهای کندل استیک شد این بود که استفاده شد از آنها به جای بار چارت . در کشیدن خطوط کندل استیک اطلاعاتی لازم است که همان اطلاعات در کشیدن بارچارت نیز لازم است که ما در بخش ۳ آنرا خواهیم دید آن اطلاعات (باز-بالا-پائین وبسته ) هستند .

این خیلی مهم است برای اینکه هر کدام از این اطلاعات استفاده می شوند در بارچارتها مثل (Elliot wave trend lines moving averages retracements) آنها در چارتهای کندل استیک نیز به کار گرفته می شوند . نکته کلیدی این است که چارتهای کندل استیک می توانند علائمی بفرستند که در بار چارتها وجود ندارد . آنها تعدادی الگو هستند که این فکر را به شما می دهد ، استفاده کنندگان از تکنیکهای ترسیم غربی سنتی را ملامت کنید. با استفاده از چارتهای کندل استیک به جای بارچارتها شما این توان را دارید که از همه آنالیزهایی که با بارچارتها می توان استفاده کرد استفاده کنید . چارتهای کندل استیک یک روش بی مانند را برای آنالیزهایی که در هیچ جای دیگر موجود نیستند تهیه می کنند . چه چیز در این کتاب وجود دارد ؟ قسمت اول این کتاب مشخص می کند اساس متمرکز کردن خواندن و تفسیر کردن بیش از پنجاه خط چارت کندل استیک و الگوهای آنها را . قسمت دوم بیان می کند که چگونه چارتهای کندل استیک را با فنون آنالیز تکنیکی غربی بیامیزیم اینجاست که قدرت اصلی کندل چارتها آشکار و اثبات می شود . من کوشیده ام شکلی از چارتهایکندل استیک ها را که برای آموزش کمک کند به وجود بیاورم . توضیحات نیز فقط برای آرایه ها می باشد . این چارتهای کشیده شده باید نشان دهند خطوط راهنمای دقیق و موارد اصلی را . الگوهای اصلی نباید دقیقا همان طور که دیده می شوند به نظر بیایند . آنها فقط ارائه می دهند به خواننده یک علامت معتبر را و این موضوع در سراسر کتاب در مثالهای فراوان از چارتها تاکید شده است . شما خواهید دید که چطور نوسانات الگوها می توانند کلیدها و نشانه هایی از وضعیت و حالت بازار به وجود آورند. بنابراین مقداری از اشکال و الگوها به صورت ذهن گرایانه تهیه شده تا اطلاعات ویژه ای را نشان دهد در تصمیم گیری که آیا شكل دقيق کندل استیک برآورد می کند خطوط راهنما را برای رسیدن به آن اطلاعات . برای مثال آیا یک فضای $400 بررسی شده وجود دارد . آیا قیمتها زیر خط $400 بسته خواهد شد ؟ آیا یک حمایت متناوب از $400 وجود دارد یا یک نفوذ بزرگتر لازم است ؟ شما با استفاده از استراتژی تجارت خودتان باید تصمیم بگیرید . به قدرت ریسک شما بستگی دارد . از میان متن توضیحات و مثالهای من اصول و راهنمائی هایی برای شناختن حالتهای کندل استیک وجود دارد شما نباید توقع داشته باشید که همه مثالها واقعی و هماهنگ باشند و یا مطابق با حالتهای مطلوب و واقعی باشند. من معتقدم بهترین راهی که بیان می کند یک اندیکاتور چطور عمل می کند از آغاز تا پایان مثالهای بازارهاست . در نتيجه من خیلی از آن مثالها را در اینجا گنجانده ام . این مثالها اندازه می گیرند طیف سرمایه گذاری را از معاملات آینده ، درآمد ثابت دارائی خالص بازارهای فلزی لندن وبازارهای مبادلات خارجی.

از سوابق قبلی من در بازارهای معاملات سلف اغلب چارتها از این میدان عرضه می شود . من همچنین طیف زمانی کاملی را از چارتهای کندل استیک روزانه هفتگی و ماهانه مشاهده کردم در این کتاب وقتی من از خطوط کندل استیک ها و الگوهای دیگر صحبت می کنم . اغلب به اطلاعات روزانه ( هر گندل معرف یک روز ) مراجعه می کنم . مثلا ممکن است بگویم که برای کامل کردن یک الگوی کندل استیک بازار مجبور است مافوق بالای روز قبل باز شود . اما همان اصول برای همه حالتهای زمانی صدق می کنند . دو مقاله فنی در آخر متن می باشند .اولی شامل دوره های کندل استیک و دومی شامل دوره های تکنیکی غربی که در این کتاب استفاده شدند می باشند . مقاله کندل استیک شامل یک فهرست واقعی از تمام الگوهاست.

0 پاسخ به "کندل استیک ژاپنی قسمت سوم"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

بنیاد علمی آموزشی تدبیر با بیش از 2دهه فعالیت آموزشی، آموزش‎های نوین کاربردی و مهارتی را در زمینه‌های مدیریتی، مالی، سرمایه‌گذاری، بازار کار و… برگزار می‌نماید. در راستای اعتلای دانش و توانمندسازی آحاد جامعه، سعی کرده‌ایم بالاترین کیفیت خدمات آموزشی را بر بسترهای نوین فناوری اطلاعات ارائه نماییم تا گامی در جهت عدالت آموزشی و بهره‌مندی همگان از دانش روز، برداریم.

تماس با ما

هدف ما،

آموزش صحیح برای موفقیت شماست …

تهران، میدان رسالت، پلاک 847
02177803099 – 02177805359

واتساپ 09902099881
info[@]karinic.ir


© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای کارینیک محفوظ بوده و این برند تحت مالکیت بنیاد تدبیر می‌باشد.کلیه دوره‌ها تحت مالکیت معنوی نشر دیجیتال پردیس، در وزارت ارشاد ثبت شده است.