کندل استیک ژاپنی قسمت اول

 کندل استیک ژاپنی قسمت اول

ーソクは身を減らして人を照らす

“Candles Exhaust Themselves to Give Light to Men”

شمعهای خود را می سوزانند تا به انسانها نور دهند. “ضرب المثل ژاپنی”

یک بار باهوش منگالهایش را مخفی می کند . (ضرب المثل ژاپني)

آیا شما دوست دارید یاد بگیرید سیستم تکنیکی که در طول قرنها آبدیده شده و برای ما هنوز ناشناخته است. یک سیستمی که قادر به تعبیر و تحلیل موضوع باشد و بتوان با ابزار تکنیکی غربی آنرا تلفيق کرد . یک سیستم کارآمد و لذت بخش برای استفاده قدرتمند است . اگر اینطور است این کتاب برای شما تکنیکهای نمودار سازی کندل استیکهای ژاپنی را شرح می دهد . شما باید آنرا ارزشمند بدانید . مسئله این نیست که سابقه شما در تجزیه و تحلیل تکنیکی چگونه است . نمودارهای کندل استیک ها پیرتر از بار چارتهای موضوعی و چارتهای تصویری هستند . کندل استیکها ها هیجان آور قدرتمند و جالب هستند . كتاب من اساسا در مورد بازارهای ایالت متحده می باشد اما ابزارها و تکنیک های این کتاب قابل اجرا و عمل برای تقریبا همه بازارها هستند . تکنیکهای کندل استیک برای تفکر و احاطه کردن (داشتن) می توانند مورد استفاده قرار گیرند . آنها می توانند همچنین برای آینده ، دارندگان سرمایه اختیارات معامله یا هر جایی که تجزیه و تحلیل تکنیکی استفاده می شود به کار روند . با خواندن این کتاب شما خواهید فهمید چطور کندل استیکها ها دیگر ابعاد تجزیه و تحلیل را نشان میدهند .

آیا شما نگران این هستنید که تا بحال یک چارت کندل استیک را ندیده اید ؟

افتخار این کتاب این است که آنها را به شما معرفی میکند . به راستی آنها برای اکثریت زیادی از جوامع معامله گر و سرمایه گذار آمریکائی و اروپائی جدید هستند . اگر شما یک تکنسین معمولی هستند ، می فهمید چطور ترکیب می شوند کندل استیکها با سایر ابزار تکنیکی . شما می توانید یک سازمان (موسسه ای که چند کا را انجام می دهد ) قدرتمندی را ایجاد کنید . به خاطر تمایل به یادگیری شما ، فصلهای این کتاب تکنیکهای کندل استیک را با ابزار تکنیکی غربی همراه کرده است. اگر شما یک تکنسین تازه کار هستید خواهید فهمید که چارتهای کندل استیک چه تاثیری در به وجود آوردن یک روش برنامه ریزی دارند . راهنمایی می کنم شما را که من یک فهرست معانی از همه دوره های سپری شده از کندل استیک ژاپنی و غربی را در کتاب گنجانده ام. تکنیکهای ژاپنی در عرض صدها سال تکامل و بتدریج کار آمد شده اند. تاکنون ما در حیرت بودیم که چطور ژاپنی ها تحلیل می کنند بازارهای ما را با ابزار تکنیکی شفاهی که کندل استیک نامیده می شود .

این موضوع باعث تعجب است اگر شما توجه کنید که آنها جز بزرگترین بازی کنندگان در بازارهای مالی هستند . ژاپنی ها معامله گران تکنیکی بزرگی هستند . اطلاع از اینکه چگونه ژاپنی ها چارتهای KS را برای تجزیه و تحلیل هم بازار ما و هم بازار خودشان استفاده می کنند می تواند به شما کمک کند که به این سوال (ژاپنی ها قصد دارند چه کار کنند ؟ ) پاسخ دهید . ژاپنی ها از ترکیبی از چارتهای غربی و تکنیکهای KS برای تجزیه و تحلیل بازارها استفاده می کنند . چرا ما نباید همچنین کاری انجام دهیم ؟ اگر شما در مورد چارتهای KSJ چیزی یاد نگیرید شما رقابت را از دست داده اید .و بازنده خواهید شد . این کتاب چیزهائی در مورد مجموعه اصلاحات متنوع مانند خطوط -EVERNING STARSDARK CLOUD COVERS – HANGING – MAN

که شما دوست دارید بخوانید را دارا می باشد . اگر شما به یکی از اعضای سرویسهائی که هم اکنون چارتهای KS را تهیه می کنند ملحق شوید می خواهید بدانید چطور از این چارتها استفاده کنید کتاب من در این رابطه کمکی است برای شما . دو قسمت اول این کتاب شما یاد می گیرید که چطور گندل بکشید و تعریف کنید بیشتر از ۵۰ مدل KS را و آنها را با هم ترکیب کنید.

این مطالب با آرامی و روشنی یک بنای محکم ایجاد میکند برای قسمت دوم جائی که شما خواهید آموخت که KSJها را با اصول تکنیکی غربی ترکیب کنید . این کتاب به شما علم لایتناهی نمی دهد .ولی در این راه سعی خواهد کرد . به هر حال یک راه تجزیه و تحلیل جدید باز می کند و نشان می دهد چطور KSJ های ژاپنی می توانند معامله شما را هدایت کنند .

0 پاسخ به "کندل استیک ژاپنی قسمت اول"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

بنیاد علمی آموزشی تدبیر با بیش از 2دهه فعالیت آموزشی، آموزش‎های نوین کاربردی و مهارتی را در زمینه‌های مدیریتی، مالی، سرمایه‌گذاری، بازار کار و… برگزار می‌نماید. در راستای اعتلای دانش و توانمندسازی آحاد جامعه، سعی کرده‌ایم بالاترین کیفیت خدمات آموزشی را بر بسترهای نوین فناوری اطلاعات ارائه نماییم تا گامی در جهت عدالت آموزشی و بهره‌مندی همگان از دانش روز، برداریم.

تماس با ما

هدف ما،

آموزش صحیح برای موفقیت شماست …

تهران، میدان رسالت، پلاک 847
02177803099 – 02177805359

واتساپ 09902099881
info[@]karinic.ir


© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای کارینیک محفوظ بوده و این برند تحت مالکیت بنیاد تدبیر می‌باشد.کلیه دوره‌ها تحت مالکیت معنوی نشر دیجیتال پردیس، در وزارت ارشاد ثبت شده است.