نکاتی در رابطه با اخذ رویکرد معاملاتی منظم

نکاتی در رابطه با اخذ رویکرد معاملاتی منظم

چند نکته در رابطه با اخذ رویکرد معاملاتی منظم

بازارها از شرکت کننده های زیادی ساخته شده اند که در هر لحظه در حال تجربه ی نوسانات احساساتشان هستند که این عامل حرکت یا فراریت (Volatility) بازار است.

حتی بهترین معامله گران طعمه ی احساساتی مثل ترس و طمع می شوند.

در بین معامله گران تازه وارد در هنگام بوجود آمدن حرکات ناگهانی در بازار، گرایشی شدید برای ورود به بازار وجود دارد تا بتوانند سودی سریع را از بازار اخذ کنند. این رفتار بر اساس طمع (Greed) است و عمدتا بدون بدون هیچ برنامه ی قبلی صورت میگیرد.

در جایگاه یک معامله گر، یکی از بهترین راه ها برای گسترش نظم (Discipline ) این است در پله اول به معامله در بازارهای مالی را به عنوان یک کسب و کار نگاه کنیم و در پله دوم برنامه ای برای این کسب و کار داشته باشیم.

بسیاری از معامله گران پی برده اند که داشتن یک چک لیست در هنگام تصمیم گیری باعث می شود بررسی کنند که همه چیز سر جای خودش قرار گرفته است. این موضوع ایده ی فوق العاده ای است که در مسیر معامله گری، اعتماد به نفس شما را می سازد.

 

0 پاسخ به "نکاتی در رابطه با اخذ رویکرد معاملاتی منظم"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

بنیاد علمی آموزشی تدبیر با بیش از 2دهه فعالیت آموزشی، آموزش‎های نوین کاربردی و مهارتی را در زمینه‌های مدیریتی، مالی، سرمایه‌گذاری، بازار کار و… برگزار می‌نماید. در راستای اعتلای دانش و توانمندسازی آحاد جامعه، سعی کرده‌ایم بالاترین کیفیت خدمات آموزشی را بر بسترهای نوین فناوری اطلاعات ارائه نماییم تا گامی در جهت عدالت آموزشی و بهره‌مندی همگان از دانش روز، برداریم.

تماس با ما

هدف ما،

آموزش صحیح برای موفقیت شماست …

تهران، میدان رسالت، پلاک 847
02177803099 – 02177805359

واتساپ 09902099881
info[@]karinic.ir


© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای کارینیک محفوظ بوده و این برند تحت مالکیت بنیاد تدبیر می‌باشد.کلیه دوره‌ها تحت مالکیت معنوی نشر دیجیتال پردیس، در وزارت ارشاد ثبت شده است.