آموزش فیلترنویسی قسمت دهم

آموزش فیلترنویسی قسمت دهم

گام چهارم:

شما یک دفترچه بر میدارید و تمامی تجربیات خودتون و دیگران رو از ترید می نویسید.

گام پنجم:

خب شما الان خرید رو انجام دادید. باید استراتژی های تعیین tp و sl( حد سود و حد ضرر) را تدوین کنید.این گام هم چندین جلسه بحث داره. برای تعیین حدضرر به عنوان مثال کارشناسان تحلیلگر امید یک آموزش13 صفحه ای منتشر کردند که فقط به معرفی انواع روش های تعیین حد ضرر پرداخته.

گام ششم:

سیگنال گیری و شروع به معامله لایو و یادداشت نتایج.

گام هفتم:

بهینه سازی با توجه به بررسی های گام ششماینجا یک حلقه ایجاد می کنیم. یک حلقه بین گام 6 و 7

کم کم شما ابزارها بیشتری می خرید و به آشپزخونه خودتون اضافه می کنید.سپس اقدام به بروزرسانی استراتژی می کنید.غذاهای کمی پیچیده تر ولی خوشمزه تر.یک ابزاری مثل سبزیکه اگه گیرتون بیاد غوغا می کنه.می تونید خورشت سبزی درست کنید!غذایی ایرانی اصل و مناسب با ذایقه خودتون. )این پیتزا و لازانیا و اینا بدرد آنت شون میخوره. آدم تا خورشتسبزی نخوره سیر نمیشه! مثال هایی که میزنم تو ذهن خودتون تطابق بدید با مطلب. دقیقا این مثال ها رو برای بورس برگردان کنید!

غذای ایرانی: استراتژی بومی

مناسب با ذایقه خودتون: استراتژی مناسب با روحیات خودتون

سیر شدن: (سودآوری بسیار بالا)

سبزی:(یک ابزار سود ده مثال یک فیلتر پولساز)

پیاز: مدیریت سرمایه

دوغ محلی: نرم افزار ربات تحلیلگر

خب ما همه این موراد رو بارها و بارها مطالعه کردیم. از استراتژی رابرت ماینر بر اساس مومنتوم، قیمت، الگوو زمان تا استراتژی های بیل ویلیامز بر مبنای فراکتال ها و آشفتگی و استراتژهای موفق دیگر.سیستم معامالتی که برای ربات تحلیلگر امید طراحی شده شالوده تمامی مطالعات و تجربیات ماست.

خب اسم این استراتژی رو گذاشتیم ICTS

در حقیقت استراتژی معامالتی هوشمند ایرانی. چون ماحصل تجربه دوستان کارشناسان بازار خودمون هستو مهم تر از اون استراتژی کسی یا جایی نیست که برای بازار ما بومی شده باشه. در حقیقت از پایه برای بازارخودمون نوشته شده! (همون خورشت سبزی خودمون)دوستان در مورد جایگاه هوش مصنوعی در تدوین استراتژی سوال پرسیدن!برگردیم سراغ خورشت سبزی خودمون.

وقتی شما همه ابزارها رو در اختیار داشته باشید و بخواید یک مدل برای درست کردن خورشت سبزی بدید….راه حل اول اینه که بیاید برای هر ابزار سطوح مختلفی تعیین کنید.

مثال:

خب هر شخصی بخواد این غذا رو درست کنه از این ابزارها استفاده میکنه.

حالا سطح ها چی هستن؟؟

من میخوام یک آزمایش انجام بدم. و تمامی حاالت را برای پختن خورشت سبزی تست کنم و خوشمزه ترینحالت رو پیدا کنمخب همین طور که می بینید تمامی عوامل رو من اینجا نوشتم. خب چند تا سوال اینجا پیش میاد؟

1 .من چرا این عوامل رو انتخاب کردم؟ مثال میشه در خورشت سبزی از گوشت ماهی هم استفاده کرد؟چرا من گوشت قرمز رو انتخاب کردم؟
2 .سطوح تاثیر عوامل را آیا حدس زدم؟ چطور اونا رو انتخاب کردم؟
3 .چطور من تمامی این آزمایش ها را انجام بدم؟
میدونید چند ازمایش باید انجام بدیم؟ باید همه ترکیب ها رو درست کنیم تا بهترین ترکیب رو پیدا کنیم.خب با یک محاسبه ساده تعداد کل ترکیب ها برابر است با:

یعنی ما باید 6561 بار خورشت سبزی درست کنیم با حالت های مختلف. مثال یکبار عامل یک که روغنهست در سطح اول باشه عامل دوم در سطح دوم و … بعد تمام این 6561 حالت را بذاریم کنار هم و خوشمزهترین حالت را انتخاب کنیم. خب آیا این کار مقرون به صرفه هست؟

باید کل شهر رو مهمون کنیم در حقیقت…

بله برای خورشت سبزی هم میشه برنامه نوشت و با تست به بهترین نتیجه ممکن رسید.

0 پاسخ به "آموزش فیلترنویسی قسمت دهم"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

بنیاد علمی آموزشی تدبیر با بیش از 2دهه فعالیت آموزشی، آموزش‎های نوین کاربردی و مهارتی را در زمینه‌های مدیریتی، مالی، سرمایه‌گذاری، بازار کار و… برگزار می‌نماید. در راستای اعتلای دانش و توانمندسازی آحاد جامعه، سعی کرده‌ایم بالاترین کیفیت خدمات آموزشی را بر بسترهای نوین فناوری اطلاعات ارائه نماییم تا گامی در جهت عدالت آموزشی و بهره‌مندی همگان از دانش روز، برداریم.

تماس با ما

هدف ما،

آموزش صحیح برای موفقیت شماست …

تهران، میدان رسالت، پلاک 847
02177803099 – 02177805359

واتساپ 09902099881
info[@]karinic.ir


© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای کارینیک محفوظ بوده و این برند تحت مالکیت بنیاد تدبیر می‌باشد.کلیه دوره‌ها تحت مالکیت معنوی نشر دیجیتال پردیس، در وزارت ارشاد ثبت شده است.